Pohodlný způsob, jak získat své oblíbené produkty AVON. V dnešní uspěchané době hledáme stále více způsobů, jak si usnadnit každodenní život. AVON to dobře ví a nabízí svým zákazníkům možnost objednat produkty s doručením na výdejní místa. Tento servis je rychlý, flexibilní a vyhovuje potřebám každého, kdo má omezený čas na osobní převzetí balíčků.
Objednat je možné každý pracovní den kampaně do 11:00 hodin, a na poslední den kampaně dokonce až do 19:00 hodin.
Doručení na výdejní místa WEDO
Společnost WEDO zajišťuje, že hned po předání balíčku na výdejní místo obdržíte SMS zprávu a e-mail se všemi potřebnými informacemi pro vyzvednutí – včetně PINu a adresy výdejního místa. Následně nahlásíte PIN obsluze na výdejním místě a balíček obdržíte. V den expirace na výdejním místě opět obdržíte SMS zprávu s touto informací.
Doručení na pobočku České pošty
Možné vyzvednutí balíčku na vybrané pobočce za 2 pracovní dny (objednávka zpracovaná 1. den kampaně do 11:00 hod. a poslední den kampaně po 11.00 hod je k vyzvednutí na vybrané pobočce za 3 pracovní dny). Informační SMS zpráva je zaslána den před doručením zásilky a obsahuje podací číslo zásilky. Zásilka je na České poště uložena vždy 7 kalendářních dnů (o prodloužení termínu uložení zásilky můžete žádat přes odkaz zaslaný e-mailem Českou poštou). O změnu pobočky ČP po fakturaci objednávky je možné požádat přímo Českou poštu.
Efektivní služby
Tyto služby jsou dokonalým příkladem, jak AVON reaguje na současné trendy a potřeby svých zákazníků. Nabízení flexibilních doručovacích možností umožňuje zákazníkům plánovat svůj čas efektivněji a zároveň si užívat vysokou kvalitu produktů AVON bez zbytečného stresu.
Výdejní místa jsou jen jedním z mnoha způsobů, jak AVON usiluje o to, aby byl svým zákazníkům co nejblíže. Společnost neustále inovuje a zlepšuje své služby, aby zákazníkům poskytla nejen produkty nejvyšší kvality, ale také pohodlný zážitek z nakupování.